MAGYARORSZÁG VEZETŐ
A Noguchi Magyarország egyik vezető kommunikációs tanácsadó vállalata. Forgalmunk, elnyert díjaink és szakmai elismertségünk szempontjából is állandó dobogósok, gyakran piacvezetők vagyunk a területünkön.
Az ügynökséget 1996 novemberében négy tapasztalt PR-szakember alapította, 5 év kellett a piacvezető pozíció eléréséhez. Az elmúlt több mint 20 évben szakértőkké váltunk az energetika, az IT, az FMCG, a pénzügy, az oktatás, a gasztronómia, a munkaerőpiac, a szórakoztató elektronika és a divat területén.
2004 óta dolgozunk regionális partnerügynökségekkel, több, budapesti központú regionális kampány lebonyolításában is segítségünkre vannak közép-európai társirodáink.
Az első nemzetközi díjainkat a 2000-es évek elején szereztük meg, 2014 óta legalább évi egy regionális, vagy világ szintű elismerést kaptunk. A magyar marketing-kommunikációs szakma több alkalommal is „Az év ügynökségének” választott minket és eddig több mint 30 Kreatív Prizma díjjal ismerte el a munkáinkat.
Az ügynökség számos jól ismert, a maga területén piacvezető nagyvállalat PR-tanácsadója. Kiemelt szakterületeink a vállalati belső és külső kommunikáció, a válságkommunikáció és issue management, a fogyasztói termékek és szolgáltatások integrált marketingkommunikációja, az employer branding, illetve a közösségi média és digitális megoldások.
Noguchi Csapat
EBBEN HISZÜNK
Itthon és globális szinten is minden összeér mindennel. Éppen ezért a változások, ha nem is mindig a fény, de legalábbis az optikai internet-kábel sebességével történnek. A legnagyobb – vagy számunkra legfontosabb – magyar és nemzetközi ügyfelek azzal bíztak meg minket, hogy ne csak kezelni, de irányítani is segítsük ezeket az új trendeket. Minden egyes munkatársunk az ügyfél iránti szenvedélyes elkötelezettségéről, mély stratégiai meglátásáról, és a mérhető eredmények elérésének elszánt vágyáról ismerszik meg.
Ezt húzza alá három alapértékünk, melyek segítségével mérhető üzleti eredményt hozó szolgáltatásokat kínálunk, kedvező áron. A Noguchi márka mögött tehát egy igazi verhetetlen kombináció áll, az intenzív, fanatikus lojalitással és ügyfélszolgálattal párosított három alapérték:
-
ELKÖTELEZETTSÉG
Nem PR-esek vagyunk, hanem stratégiai tanácsadók. Ez azt is jelenti, hogy nem vállalunk egyszeri, gyors, rajtaütésszerű akciókat, eseti megbízásokat, ahol bejövünk, kimegyünk, fogjuk a pénzt és elfutunk. Stratégiai tanácsadónak lenni elsősorban azt jelenti, hogy a leggyakrabban hosszú évek óta tartósan együttműködő ügyfeleink – ahogy egyikük fogalmazta – „egyszer csak azt vesszük észre, hogy már létezni se tudunk a Noguchi nélkül”
-
TISZTESSÉG
Soha nem vállalunk olyan megbízást, amiben nem hiszünk. Valljuk azonban a szakma egy régi mondását, miszerint kevés embernek sokáig lehet hazudni, sok embernek rövid ideig lehet hazudni, de sok embernek sokáig semmiképp nem lehet hazudni. Ezért csak olyan ügyeket vállalunk, amelyeknek tisztességéről, igazságáról meg vagyunk győződve
-
CSAPAT
Az ügyfélért vagyunk, neki dolgozva szerezzük meg mindazt, amiből a cég és minden munkatársa él. Mégis, egyvalami értékesebb még az ügyfélnél is: a munkatársaink. Hosszú távra választjuk ki kollégáinkat, sokan az iskolapadból kerülnek hozzánk, nálunk tanulják meg a Noguchi módszereket. A képzésben, továbbtanulásban nemcsak a szavak szintjén támogatjuk kollégáinkat, hanem időt és pénzt is biztosítunk ehhez
VEZETŐSÉG
Szántó Balázs
-
Balázs a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere, 1997 óta dolgozik a cégnél. Kezdetben elsősorban az ügynökség technológiai ügyfeleivel foglalkozott, később ügyfélkapcsolati igazgatóként a Noguchi teljes ügyfélportfoliójának végzett munkát koordinálta. Az ügyfélkapcsolatok, ügyfélszolgálat felügyelete és az üzletfejlesztés mellett jelentős tapasztalatra tett szert a vállalati kommunikáció és válságkommunikáció, majd a márka-PR és a digitális/közösségi média területén. Ma az issue management elismert szakértője itthon és külföldön.
Részt vett és vesz többek között a Coca-Cola Magyarország, a Danone, a Dreher, az Ericsson, az Ernst & Young, a GE több üzletága, a Hankook Tire, a Hewlett-Packard, a Kraft Foods, a MOL Csoport, az MVM Csoport, a Paksi Atomerőmű, az RHK Kft., a Sanoma Media, a SARPI Dorog, a SUN Microsystems és a UPC Magyarország számára végzett munkában.
A Porter Novelli tanácsadó testületének Közép-Európát képviselő tagja, az IPRA nemzetközi pr-szövetség magyar tagozatának volt elnöke. A Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA posztgraduális képzésén a kríziskommunikáció tantárgyfelelőse.
2001-ben végzett az Oxford Brookes University International Business School üzleti főiskoláján, közgazdász és marketingkommunikációs diplomát szerzett. Angolul és franciául beszél. Nős, két fiúgyermek édesapja.
-
Szántó Dániel
-
Szakmai tevékenységét az Egyesült Államokban kezdte, az MGH Advertising reklámügynökségnél. 2002 óta dolgozik a Noguchi Porter Novellinél.
Kezdetben gyakornokként, ügyfél menedzserként segítette kollégái munkáját, majd fokozatosan saját ügyfelekkel is dolgozni kezdett. Az évek során kollégáival közreműködött az RHK KHT, a Paksi Atomerőmű, az Indesit, a Nemzeti Vágta, a Sony, a Szerencsejáték Zrt, a TNS, az United Parcel Service (UPS), a McDonald’s, Danone, Győri Keksz, Kraft számára végzett ügynökségi munkában, ahol már a teamet is vezette..
2002-ben szerzett diplomát az amerikai McDaniel College egyetemen közgazdaságtan és üzleti ismeretek szakokon. Tagja volt az egyetem profi futball csapatának, így ösztöndíjjal végezhette tanulmányait.
Erősségei közé tartozik a jó szervezőkészség, munkabírás, people-skills. Szakértelme a nagyszabású események, rendezvények, sajtótájékoztatók, sajtó reggelik szervezésében is megnyilvánul. Szívesen foglalkozik emberekkel, de az írásbeli kommunikáció sem áll távol tőle. Korábban a szépirodalmi könyvfordításba is belekóstolt.
Felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezik. Hobbyja a labdarúgás, a Tabán FC igazolt balszélsője.
-
Décsi Ágnes
-
1996 óta dolgozik a Noguchi Porter Novellinál. Kezdetben csak az ügynökség gazdasági ügyeivel foglalkozott, majd fokozatosan bekapcsolódott az ügyfélmunkába is. Így vezeti az RHK Kft accunt csapatát, valamint közreműködik a Paksi Atomerőmű Rt. számára végzett ügynökségi munkában is.
1998-ban elvégezte a Skull kommunikációs iskola felsőfokú képesítést nyújtó tanfolyamát, majd a Dreher Sörgyárak Rt., a Pharmavit Rt., valamint a UTI koncessziós telefontársaság ügyféligazgatója lett. Feladatai közé tartozott többek között az 1999-es Dreher Sörfesztivál, valamint az Erős Emberek Világtalálkozója kommunikációjának, a UTI Sztoriverseny, a Pharmavit Plussz-nap szervezésének teljes körű koordinálása. Ezenfelül sajtótájékoztatók, sajtó reggelik és egyéb sajtóesemények szervezését irányította, részt vett a pusztaszőlősi gázkitörés, illetve a paksi súlyos üzemzavar válságkezelésében.
Ma ő szervezi az RHK teljes lakossági kommunikációját a négy országos régióban, irányítja a lapok kiadását, tévéműsorok előállítását, sajtótájékoztatókat és egyéb rendezvényeket szervez. Emellett a Maconomy PR-ügynökségi irányítási rendszer gazdája és segítőivel ő végzi a Noguchi gazdasági és HR ügyeinek feladatait.
Felsőfokú tanári diplomával rendelkezik és tizenöt éves újságírói gyakorlatot mondhat a magáénak. Alapító tagja volt az első magyar poplapnak, a Polifónnak. Dolgozott napilapnál (Kurír) és hetilapnál (Kóta, Magyar Ifjúság, Képes Hét, Képes Európa) egyaránt, elsősorban kulturális területen, de nem volt idegen tőle a belpolitikai, illetve a gazdasági újságírás sem. Angolul és németül beszél, öt gyermeke van.
-
Szántó Péter †
-
Író, újságíró, a Noguchi alapítója és az első húsz évben vezetője volt. Ezt megelőzően a világ akkori vezető PR-ügynökségének, a Burson-Marsteller Budapest médiaigazgatója volt. Az amerikai PR-szövetség, a PRSA és az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) tagja volt.
Több jelentős közéleti személyiség tanácsadója volt a médiában való megnyilvánulások fölépítésében, illetve a sajtókapcsolatok helyes kezelésében.
Ő volt az első magyar PR-szakember, akit 2007-ben a köztársasági elnök tevékenységéért a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjével tüntetett ki.
1993-ig a Képes Európa című színes képes magazin főszerkesztője. Előtte nyolc évig a Kádár-korszakban még fél-ellenzéki Élet és Irodalom rovatvezetője, majd ügyvezető igazgató-szerkesztője volt. Pályáját napilapos újságíróként kezdte a pécsi Dunántúli Napló-nál, illetve a budapesti Népszavánál.
Írt néhány szépirodalmi művet, illetve riportkönyvet, színdarabot, rádió- és tévéjátékot, több mint tíz regényt fordított angolról, és forgatókönyvírója volt népszerű magyar televíziós sorozatoknak (Angyalbőrben, Jövőnk a tét, Família Kft.).
A pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán végzett 1975-ben. 1997-ben „nemzetközi menedzser” MBA diplomát szerzett az angliai Milton Keynes Business Schoolon.
2018. április 12-én hunyt el Budapesten.
-